Prp Uygulamas Alanları, Faydaları, Zararları, Yöntemleri, Fiyatları, Sıklığı, Teknikleri ve Merkezleri

Dr Seda Akkum ile Saç Cilt Prp Uygulamaları

Estetik merkezlerinde bir çok cerrahi gerektirmeyen işlemi, ağrısız, sancısız bir şekilde çok kısa süren tedavi yöntemleri ile hastalarını tedavi etmeyi amaçlamaltadır. Bu tedavilerden; PRP ya da Trombosit bakımından zengin plazma tedavisi, kişinin kendisinden alınan kanın çeşitli işlemlerden geçirilerek vücutta tedavisi planlanan dokulara enjeksiyonu şeklinde uygulanan tedavi yöntemidir. Saç dökülmesi ve cilt gençleştirme gibi estetik sorunlara yönelik yapılabileceği gibi yaralı tendonların, bağların, kasların ve eklemlerin iyileşmesini hızlandırmak için de kullanır.

Prp tedavisi yaklaşık 30-40 dakika süren PRP terapisi, hastanın kanının bir tüpte toplanmasıyla başlar. Trombosit bakımından zengin plazma, tam kanın diğer bileşenlerinden santrifüj yöntemi ile ayrılarak kullanılır. Çünkü trombositler, yaralı dokuları onarmak için gerekli olan büyüme faktörleri için doğal bir rezervuar görevi görür. Dr Seda hanımdan daha fazla bilgiyi ücretsiz bir şekilde almak istemez misiniz?

Daha fazla bilgi için estetik merkezimizle iletişime geçiniz.

Sağlığınız, bedeninizin güzelliği(Estetik Duruşu), bakımlı olmak ve daha bir çok şey için ehil ve profesyonellere(Dr. Seda AKKUM) güvenmelisiniz. Güvenilirliğimizin temel nedeni, mutlu onlarca müşterimiz. Bizi, onlar size anlatacaktır.

Dr Seda AKKUM Estetik Merkezi  bilimsel ve teknik üstünlükle BOTOKS hizmetini vermektedir. Müşterilerimizin konfor ve mutluluğunu hedeflemektedir.

Prp ile ilgili Uygulama Alanlarımız