Mezoterapi Faydaları, Zararları, Yöntemleri, Fiyatları, Sıklığı, Teknikleri ve Merkezleri

Dr Seda Akkum ile Mezoterapi

Dünyada Mezoterapi, ilk olarak 1952 yılında Dr. Michel Pistor tarafından uygulanan estetik amaçlı tıbbi bir işlemdir.  Dr Seda AKKUM ile bu işelemler 2000 yılından itibaren Türkiye'de uygulanmaya başladı.

Mezoterapi
 dünya genelinde cilt yenileme, anti-aging, bölgesel zayıflama, selülit, çatlaklar, lekeler, yara izleri, saç tedavisi, akut ve kronik ağrı, spor yaralanmaları, çeşitli deri hastalıklarının tedavisinde kullanılıdığı birçok kişi tarafından da bilinmektedir.

Mezoterapi
 cilt altındaki kolajen ve elastin gibi yapıları uyararak etkisini gösterir. Bu şekilde o bölgedeki kan dolaşımı, lenfatik dolaşım ve immün cevap düzenlenir.

Dr Seda AKKUM ile Mezoterapi ile ilgili daha bilinmeyen bir çok şeyi ilk ağızdan duyacaksınız.

Mezoterapinin kelime anlamı, orta deriye ince uçlu(4- 6 mm ) iğnelerle belli açılarla ilacı direkt hedef dokuya enjekte ederek ilgili bölgeye tedavi sağlamaktır. Bu yöntemin temeli seri şeklindeki iğnelerin çarpma etkileri ile bağışıklık sistemine harekete geçirmek ve kılcal damar ve kanlanmanın artışı ile direkt hedef bölgeyi etkilemektir.

Merkezimizde Mezoterapinin onlarca çeşidi uygulanmaktadır. Merdiven altı bu işi yaptığını iddia eden onlarca kişi ve kurum bulunmaktadır. Hijyen kuralları çerçevesinde, eğitimli, profesyonel ve alanında uzman bir ekip ile MEZOTERAPİ işlemini uygulamaktayız.

Sağlığınız, bedeninizin güzelliği(Estetik Duruşu), bakımlı olmak ve daha bir çok şey için ehil ve profesyonellere(Dr. Seda AKKUM) güvenmelisiniz. Güvenilirliğimizin temel nedeni, mutlu onlarca müşterimiz. Bizi, onlar size anlatacaktır.

Dr Seda AKKUM Estetik Merkezi  bilimsel ve teknik üstünlükle MEZOTERAPİ hizmetini vermektedir. Müşterilerimizin konfor ve mutluluğunu hedeflemektedir.

Mezoterapi ile ilgili Uygulama Alanlarımız